Doordat de prijzen van alle Hasseltse taximaatschappijen bepaald en gecontroleerd worden door de stad zelf, proberen wij het verschil te maken met de dienstverlening en klantvriendelijkheid. Onze ambitie reikt tot aan uw glimlach.
Voor gereserveerde ritten hanteren wij een digitaal systeem waardoor wij menselijke fouten zo goed als onmogelijk maken. Hierdoor kunnen wij nagenoeg uw rit garanderen. Echter zijn ritten voor op het moment zelf afhankelijk van verschillende factoren. Wij trachten in ieder geval u steeds tijdig en correct te informeren wanneer er zich extreme vertragingen voordoen.
Indien u een taxi wilt bestellen, kan dit op alle dagen en alle tijdstippen. Enkel op de nacht van zondag op maandag van 19u tot 07u werken wij enkel op reservatie.
U kan altijd contant betalen aan uw chauffeur. Onze wagens zijn daarbuiten ook allemaal uitgerust voor betalingen met elke bankkaart (exclusief American Express). Gelieve dan wel rekening te houden met een transactiekost.
Doordat de prijzen van taxivervoer vastliggen en wij wettelijk verplicht zijn om voor elke rit de taximeter te starten, kunnen wij niet zomaar kortingen geven. Indien u uw rit echter op voorhand wenst te reserveren (minstens 1 werkdag op voorhand) dan kan u ons best contacteren voor een op maat gemaakte offerte.
Door uw suggestie of opmerking kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Aangezien wij met onze dienstverlening het verschil willen maken, is dit dus heel belangrijk voor ons. Contacteer ons via de website, per mail of telefoon en wij proberen u zo goed mogelijk verder te helpen.
In de eerste plaats zal u onze voertuigen herkennen aan hun groen taxilicht op hun dak. Wanneer deze niet brandt, wil dit zeggen dat dit voertuig bezet is. Daarbuiten zal u ook onze naam en logo terugvinden op de belettering van de wagen. En als laatste herkenningspunt is elke wagen waarmee mensen voor commerciĆ«le doeleinde worden vervoerd uitgerust met een nummerplaat beginnende met een “T” (vb. T-XAA-100)